ʟᴀʏᴏᴜᴛ ʙʏ © ᴍ ᴏ ᴄ ʜ ᴀ
    Hello
    Add your small about me here! Hi my name is Leslie and I love pies. Pies are good and delicious and fun to eat. They're not cake.

    like it?
    Step By Bitch's Step
    stats
    Get a hit counter from http://hitcounterstats.com/ or google for more sites and add it here!


    Kirimkan Khabar Selalu

    Assalamualaikum,
    entri kali ini bekisarkan tentang kehidupan sebagai mahasiswa,
    Capital TT percaya bahawa anda semua mesti pernah melakukan ini kannn???
    study last minute <========
    hahaha,

    esok Capital TT akan menduduki test 2,minggu depan pula final sem 1,
    aduhaiii,rasa sekejapnye dunia berputar,hmmmmmm
    kalian doakan kejayaan saya,
    insya Allah berkat doa kalian,saya berjaya...

    Kalian,
    bukan senang nak senang,
    dan bukan susah nak susah,
    ajakan saya,
    JANGAN CEPAT MENGALAH
    ini lha ayat keramat yang dibekalkan oleh kekanda sulong saya,
    ^-----berbaju merah memegang payung

    Along,entah kenapa tetiba rasa rindu,walaupun dah lama tak contact,
    tapi ingat lha,pesan anda saya tak lupekan,
    even saya banyak berfb,bertwitter,banyak tdo,
    tapi ingat lha,sesungguhnya,
    semua pesanan anda tersemat didalam hati...

    Kalian,
    andai hari ini kita gagal,
    esok ada lagi,
    andai esok kita gagal,
    lusa ada lagi,
    andai lusa kita gagal,
    tulat ada lagi,
    JANGAN TERUS MENYERAH

    sekian sahaja coretan Capital TT,
    Assalamualaikum
    Jazakallahu khairan khatira 
    <3 <3 <3

    "Kirimkan Khabar Selalu" was Posted On: Tuesday 25 September 2012 @10:49 | 8 lovely comments


    « Older posts | Newer posts »


    Layout TeaCakeHouse. All rights reserved.
    Please view with Google Chrome in a 1280 x 800 SR. Resources: TFN.